Авторизация
 

У Міёрскі райвыканкам звяртаюцца на "гарачыя і прамыя" тэлефонныя лініі

 У жніўні райвыканкам разгледзеў пытанне "Аб рабоце са зваротамі, якія паступілі падчас "прамых тэлефонных ліній" і "гарачых ліній" ад грамадзян і юрыдычных асоб, у Міёрскім раённым выканаўчым камітэце". Пракаменціраваць прынятыя дакументы рэдакцыя папрасіла кіраўніка сектара па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб Жанну СУШКО.

— У раёне прымаюцца меры па ўмацаванні сувязі мясцовай улады з насельніцтвам, — падкрэсліла Жанна Аляксандраўна. — Штотыднёва па суботах з 9 да 12 гадзін будуць працягвацца "прамыя тэлефонныя лініі" са старшынёй райвыканкама і яго намеснікамі. З начальнікамі ўпраўленняў і аддзелаў, старшынямі гарсельвыканкамаў — у адпаведнасці са што-квартальнымі графікамі. Паведамленні пра іх рэгулярна размяшчаюцца на афіцыйным сайце райвыканкама і друкуюцца ў раённай газеце. Работнікі нашага сектара дзяжураць ля тэлефона 4 14 55 "гарачай лініі" ў рабочыя дні з 8.00 да 18.00, а ў суботу—з 9 да 13 гадзін.


У нашы абавязкі ўваходзіць справаводства па зваротах і штоквартальны аналіз пытанняў ад насельніцтва. Гэтым жа па сваіх напрамках дзейнасці займаюцца структурныя падраздзяленні райвыканкама і гарсельвыканкамы.


—Райвыканкам, у адпаведнасці са змяненнямі ў заканадаўстве дзяржавы, зацвердзіў абноўленую інструкцыю аб парадку вядзення справаводства па зваротах у час "прамых" і "гарачых" тэлефонных ліній. Але патрабаванні ахопліваюць больш шырокі спектр пытанняў, пачынаючы з прынцыпаў узаемаадносін. Якія моманты трэба ўлічваць пры тэлефонных зваротах да прадстаўнікоў улады вашым патэнцыяльным суразмоўцам?
—Найперш адзначу, што пры асабістых зваротах на "прамую" і "гарачую" тэлефонныя лініі абавязкова паведамляць прозвішча, імя і імя па бацьку, месца жыхарства і (ці) работы (вучобы). Прадстаўнік юрыдычнай асобы таксама абавязаны пачынаць размову з паведамлення прозвішча, імя і імя па бацьку, назвы юрыдычнай асобы і яе адраса, сваёй пасады. Потым задаваць пытанне. З ананімам размаўляць не будуць. Акрамя выпадкаў, калі паведамілі пра злачынства, якое рыхтуецца ці ўчынена.


Размову неадкладна спыняць, калі з тэлефоннай трубкі прагучалі лаянка, зняважлівыя словы ці выразы.
На пытанні адпаведныя службы абавязаны даць поўныя і вычарпальныя адказы. Але ёсць выключэнні з правіла. Зварот не рэгіструецца і на яго пісьмовага адказу не будзе, калі праблема ўжо разгледжана кампетэнтнымі органамі і паведамленне аб тым адпраўлена, а новых фактаў і момантаў не абазначана. Неабгрунтаваныя званкі па суботах нярэдкія і часта ад адных і тых жа грамадзян.


Зварот пакінуць без разгляду, калі пытанне належыць вырашэнню ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйнай судавытворчасці, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным ці адміністрацыйным заканадаўствам. Калі гэта зварот работніка да наймальніка або заканадаўства прадугледжвае іншы парадак яго разгляду.
Калі зварот не прымаецца для разгляду, пісьмовае паведамленне аб гэтым з тлумачэннем прычыны адпраўляецца заяўніку на працягу пяці рабочых дзён з даты рэгістрацыі.


Калі для рашэння пытання неабходны пэўныя дзеянні (выкананне работ, аказанне паслуг, атрыманне інфармацыі з іншай дзяржавы і г.д.), выкананне якіх патрабуе шмат часу, грамадзяніну ці юрыдычнай асобе накіроўваецца паведамленне аб прычынах падаўжэння тэрміну разгляду. Такі ж падыход да выпадкаў, калі патрэбны дадатковы час на вывучэнне сітуацыі.


Калі апошні дзень разгляду звароту выпадае на выхадны ці свята, то разгляд трэба закончыць у першы рабочы дзень пасля іх.
—Дзякую за тлумачэнні.

Статыстыка ў тэму
За 8 месяцаў старшыня райвыканкама, яго намеснікі і кіраўнік спраў правялі 29 "прамых тэлефонных ліній". Паступіла 26 зваротаў па 28 пытаннях. 12 па жыллёва-камунальнай гаспадарцы, 6 — дарожнай службе, па 2 — аграпрамысловага комплексу, гандлю і аказанні паслуг. Жыхароў раёна непакоілі праблемы аховы здароўя, сацыяльнага забеспячэння, дзейнасці транспарта, жыллёвага заканадаўства, газіфікацыі, дастаўкі паліва.


На "гарачую лінію" звярнулася 12 грамадзян (летась за такі час — 16) па 13 (14) пытаннях. Хваляваліся за рамонт дарог, арганізацыю збору малака ў насельніцтва, падтрымку ў апрацоўцы агародаў, водазабеспячэнне на вёсцы, адсутнасць патрэбных тавараў у сельскіх магазінах.
Усе звароты задаволены.

Фота для ілюстрацыі.
Гутарыў Леанід МАТЭЛЕНАК.

скачать dle 11.3
рейтинг: 
Пакінуць каментар
иконка
Наведвальнікі, змешчаныя ў групе Гости, не могуць пакідаць каментары да дадзенай публікацыі.
Мы ў сацыяльных сетках
  • Вконтакте
  • Facebook
  • OK
  • Камэнтуюць
  • Актуальна
  • Чытанае

Рэцыдыў

  • 09 ноябрь 2010, 11:17
  • 75 728
  • 0

Інвестыцыйны форум

  • 23 сентябрь 2011, 10:05
  • 35 311
  • 1

Кандыдатамі жадаюць стаць

  • 21 август 2012, 15:30
  • 12 706
  • 0

Пераброддзе 2012. Погляд вучонага

  • 31 август 2012, 15:19
  • 11 827
  • 0

Злавілі рыбку, ды… залатую

  • 28 февраль 2011, 16:16
  • 11 025
  • 0

  • 11 февраль 2011, 11:20
  • 10 763
  • 0

Вагон "вярнуўся"

  • 11 июнь 2013, 10:04
  • 0
  • 2

Пра тых, хто акты рэгіструе

  • 19 декабрь 2012, 09:24
  • 0
  • 2

Трагічны люты

  • 01 март 2011, 09:00
  • 3 906
  • 2
Курс валют в Беларусь
Святы
Праздники БеларусиБлижайшие праздники Беларуси

Православные праздникиБлижайшие православные праздники

Католические праздникиБлижайшие католические праздники

Именины 25 октября 2017
Александр, Богдан, Денис, Иван, Кузьма, Макар, Максимилиан, Мартин, Николай, Тарас, Федот, Доминика

Именины 24 октября 2017
Александр, Анатолий, Антон, Иларион, Иосиф, Исаакий, Лев, Макар, Моисей, Зинаида, Филипп

Госці краін
free counters
Партнеры сайта