Авторизация
 

Зімой трэба харчавацца правільна

 Зімой з-за дэфіцыту вітамінаў і мінералаў пастаянна хочацца есці. З’яўляюцца лішнія кілаграмы, якія адбіваюцца на настроі і самаадчуванні. Каб зберагчы фігуру і добра выглядаць, змяніце звыклы зімовы рацыён.

- Па-першае, абмяжуйце каларыйнасць за кошт прадуктаў жывёльнага паходжання. Посныя рыба і мяса таксама багатыя бялком. Па-другое, ешце часцей і памалу. Гэта забяспечыць пастаянны прыток энергіі. У суткі неабходна 1400-1600 калорый.
- Абавязкова снедайце. Ранішні прыём ежы дае арганізму 20 працэнтаў дзённага ўжывання калорый.


- Уключайце ў меню свежыя фрукты і агародніну. Яны пастаўляюць арганізму вітаміны, мінералы, клятчатку і вугляводы. Захоўвайце каляровую раўнавагу прадуктаў. Чырвоная ежа павышае гемаглабін, зялёная — умацоўвае імунітэт, жоўта-аранжавая — папярэджвае ранняе старэнне клетак.


- Стравы падсольвайце на стале. Гэта знізіць сутачнае спажыванне солі, якая затрымлівае вадкасць у арганізме, а значыць, дадае лішнія кілаграмы.


- Піце вады ў меру: не больш за два літры ў суткі. Задышка і пачашчанае сэрцабіццё — вынік водных перагрузак.
- Прымайце вітамінна-мінеральныя комплексы, бо з ежай цяжка атрымаць іх у дастатковай колькасці.

Фота для ілюстрацыі.
Наталля КАПІТОНАВА,
інструктар-валеёлаг ЦРБ.

рейтинг: 
Пакінуць каментар
иконка
Каментаваць артыкулы на нашым сайце магчыма толькі ў плыні 360 дзён з дня публікацыі.
Мы ў сацыяльных сетках
Курс валют у Міёрах
Святы
Праздники БеларусиБлижайшие праздники Беларуси

Православные праздникиБлижайшие православные праздники

Католические праздникиБлижайшие католические праздники

Именины 8 мая 2021
Василий, Марк, Сергей

Именины 7 мая 2021
Алексей, Валентин, Иннокентий, Иосиф, Леонтий, Николай, Сергей, Елизавета

Госці краін

free counters
Партнеры сайта